تا2 میلیارد تومان چه خودروهایی میتوان خرید؟

خودروهایی در رنج 2 میلیارد با توجه به این همه گزینه صفر و کارکرده موجود در بازار با توجه به تعداد زیاد گزینه‌های خرید، انتخابی سخت و سردرگم کننده است.
خودروهایی که میلیاردی شدند

معرفی خودروهایی زیر 2 میلیارد تومان

خرید و انتخاب از خودروهایی در رنج 2 میلیارد با توجه به این همه گزینه صفر و کارکرده موجود در بازار با توجه به تعداد زیاد گزینه‌های خرید، انتخابی سخت و سردرگم کننده است. ماشین های2 میلیاردی که بخش زیادی از آن در اختیار خودروهای چینی مونتاژی است که حال با توجه به پیشرفت خودروسازی چین و با توجه به در نظر گرفتن پیشرفت کیفیت ساخت و توان فنی و همچنین پشتیبانی مناسب در بحث نگهداری حرف هایی برای گفتن دارند. اگرچه قیمت اتومبیل در کف بازار در حال طی کردن قله های قیمتی است اما قیمت سهام ان ها در حال کاهش است اما به هر با ما همراه باشید با این مقاله .

اگر قصد خرید بهترین ماشین تا 1.5 میلیارد را دارید و این سوال را دارید با این مبلغ چه ماشینی بخرم با ما در این مقاله همراه باشید تا بهترین گزینه را با توجه به نیاز خود و در نظر گرفتن بازار خرید و فروش، کیفیت ساخت، هزینه نگهداری و در دسترس بودن قطعات فنی و بدنه انتخاب کنید.

خرید خودروی هایما

1- هایما s7 توربو      

اگر میان خودروهایی تا 2 میلیارد به دنبال خودرویی شاسی بلند و کم دردسر با فضای کابین مناسب، توان فنی خوب ، بازار دست دوم مناسب و خدمات قابل قبول و قطعات فنی و بدنه دردسترس هستید هایما s7 توربو می‌تواند انتخاب مناسبی برای شما باشد.

هایما s7 توربو علاوه بر طراحی زیبا از از جمله خودروهایی است که از فضای صندوق 400 لیتری بهر می‌برد که برای مسافرت‌ها بسیار کاربردی است. این خودرو با بهره‌مندی از موتور چهار سیلند توربو شارژ خود با حجم 1.8 لیتر توانایی تولید 170 اسب بخار قدرت و 230 نیوتن متر گشتاور دارد و با بهره گیری از گیربکس 6 دنده اتومات قادر است 10.5 ثانیه به 100 کیلومتر سرعت برسد.

امکانات رفاهی این خودرو شامل کروز کنترل، کنترل ایستایی در سربالایی، کنترل کشش، کنترل پایداری، سنسور عقب، سنسور باران، سنسور فشار باد تایر، اتولایت، فرمان برقی حساس به سرعت، مانیتور 7 اینچی لمسی همراه با دوربین عقب، دوربین 360، استارت دکمه‌ای و ورود بدون کلید و سانروف است.

2-چری آریزو 5 توربو اکسلنت از خودروهای زیر 2 میلیارد

چری آریزو 5 توربو اکسلنت، از جمله خودروهایی با مصرف سوخت مناسب و توان فنی خوب، طراحی زیبا و همه پسند انتخابی مناسب در میان ماشین های میلیاردی است که با بازار خرید و فروش قابل قبول، خدمات و دردسترس بودن قطعات و لوازم فنی و بدنه انتخابی معقول و منطقی است. آریزو 5 توربو با گیربکس 7 دنده cvt و بهره‌گیری از موتور 1.5 لیتری 4 سیلندر توربو شارژ توانایی تولید 147 اسب بخار قدرت و 210 نیوتن متر گشتاور دارد که می‌تواند به سرعت حداکثری 190 کیلومتر بر ساعت و به شتاب صفر تا صد کیلومتر برساعت در 9.8 ثانیه برسد که عدد قابل قبولی است.

از امکانات رفاهی این خودرو می‌توان به سنسور عقب، سنسور فشار باد تایر، سانروف، کروز کنترل، کنترل کشش، کنترل پایداری، دکمه‌های کنترلی فرمان، مانیتور 7 اینچی و دوربین عقب، تهویه اتومات، ورود بدون کلید و استارت دکمه‌ای اشاره کرد که تقریبا تمام نیازهای شما را از یک خودروی سدان قیمت مناسب برآورده می‌کند.

3-چری آریزو 6 اکسلنت

اگر به دنبال خودروهایی با فرمت سدان با امکانات بیشتر و ابعاد بزرگتر از آریزو 5 فضای کابین جادار،عملکرد مناسب گیربکس با طراحی جذاب تر هستید آریزو 6 اکسلنت انتخاب مناسبی در میان ماشین‌های یک میلیاردی است.

خودروهایی مانند چری آریزو 6 اکسلنت با موتور 1.5 لیتری 4 سیلندر توربو شارژ، توانایی تولید 147 اسب بخار قدرت و 210 تیوتن متر گشتاور، با بهره گیری از گیربکس cvt با 9 دنده مصنوعی خود، خودرویی کم مصرف یعنی 6.4 لیتر در صد کیلومتر، اما پرشتاب است که قادر است در 9 ثانیه به شتاب صفر تا 100 کیلومتر برسد و نهایت سرعت 210 کیلومتر برساعت را به رخ بکشد.

این خودرو دارای امکانات رفاهی همچون کروز کنترل، کنترل ایستایی در سربالایی، کنترل کشش، کنترل پایداری، سنسور فشار باد تایر، فرمان برقی حساس به سرعت، سیستم صوتی با 6 اسپیکر همراه با ساب‌ووفر، دوربین 360، 6 ایربگ، استارت دکمه‌ایو و ورود بدون کلید و سانروف و دریچه تهویه عقب است.

4- جک s5 اتوماتیک

اگر در میان خودروهای 1 میلیاردی، به دنبال خودرویی شاسی بلند با شتاب و عملکرد فنی مناسب هستید جک s5 اتوماتیک با پیشرانه 2 لیتر توربو شارژ و گیربکس 6 دنده دوکلاچه خود انتخاب مناسبی است.

این خودرو دارای 174 اسب بخار قدرت و 265 نیوتن متر گشتاور است که در 11.7 ثانیه به سرعت 100 کیلومتر بر ساعت و نهایت سرعت 180 کیلومتر بر ساعت می‌رسد.

این خودرو دارای امکانات رفاهی همچون کنترل ایستایی در سربالایی، کنترل سرعت در سرپایینی، کنتل پایداری، سنسور باران، سنسور فشار باد تایر، فرمان برقی حساس به سرعت، مانیتور و دوربین عقب است که نداشتن کروز کنترل و دوربین 360 نسبت به رقبا به چشم می‌خورد.

5- چری تیگو 7

چری تیگو 7 خودرویی شاسی بلند با فضای کابین مناسب و سیستم تعلیق نرم تر از رقبای هم رده خود، با توان فنی خوب، خودرویی مدعی در میان لیست بهترین ماشین تا 1 میلیارد است.

این خودروی پرشتاب با پیشرانه چهار سیلندر توربو شارژ 1.5 لیتری خود و بهره گیری از گیربکس 6 دنده دوکلاچه در 10.2 ثانیه به سرعت 100 کیلومتر بر ساعت و همچنین به نهایت سرعت 190 کیلومتر برساعت برسد.

امکانات این خودرو شامل کروز کنترل، کنترل ایستایی در سربالایی، کنترل سرعت در سرازیری، کنترل کشش، کنترل پایداری، سنسور جلو، سنسور بارن، سنسور فشار باد تایر، ترمز پارک برقی، فرمان برقی حساس به سرعت، مانیتور لمسی با 6 اسپیکر و هندزفری، دوربین 360، استارت دکمه‌ای و ورود بدون کلید، تهویه اتومات دوگانه و سقف پاناروما است. در مجموع خرید تیگو 7 می‌تواند گزینه مناسبی بین خودروهای 1 میلیاردی بازار باشد.

اپتیما در میان خودروهایی که دیگر اجازه ورود ندارند میتواند یک گزینه ی جذاب باشد

کیا اپتیما خودرویی زیبا و همه پسند با کیفیت ساخت بالا، بازار خرید و فروش مناسب، سواری اسپرت و انتخابی مناسب در میان ماشین‌های سدان لیست بهترین ماشین با 2 میلیارد است.

اپتیما با پیشرانه 2.4 لیتری 4 سیلندر دارای 178 اسب بخار قدرت و 229 نیوتن متر گشتاور است که با استفاده از گیربکس 6 دنده اتومات در 10 ثانیه به سرعت 100 کیلومتر بر ساعت می‌رسد که با این خودرو نهایت سرعت 208 کیلومتر بر ساعت را می‌توان تجربه کرد.

این ماشین 2 میلیاردی در نسخه فول دارای قابلیت‌هایی نظیر کروز کنترل، کنترل ایستایی در سربالایی، کنترل کشش، کنترل پایداری، سنسور فشار باد تایر، رادار نقطه کور، سنسور 360 درجه پارک، اتوهلد، چراغ چرخشی، چراغ شور، فرمان برقی حساس به سرعت، سیستم پخش اینفینیتی همراه با 8 اسپیکر، سیستم تهویه اتومات دوگانه، گرمکن صندلی‌های عقب و جلو، سردکن صندلی جلو و سقف پانوراما است که خودروی 2 میلیارد تومانی پر آپشن محسوب می‌شود.

کرولا از میان خودروهایی که کارکرده اند

اگر امکانات رفاهی، کمتر برای شما اهمیت دارد و به دنبال ماشین 2 میلیاردی با کیفیت و کم استهلاک، سورای نرم و راحت، مصرف سوخت مناسب، فضای کابین جادار هستید تا سال‌ها بدون دردسر برای شما کار کند بهترین انتخاب تویوتا کرولا است.

این ماشین 2 میلیاردی با پیشرانه 4 سیلندر 2000 سی سی با 143 اسب بخار قدرت و 187 نیوتن متر گشتاور و بهرمندی از گیربکس 4 دنده اتومات دارای شتاب صفر تا صد 10.5 ثانیه‌ای و نهایت سرعت 195 کیلومتر بر ساعت و با مصرف سوخت ترکیبی 7.7 لیتر در صد کیلومتر است.

تنها ضعف این خودرو امکانات رفاهی محدود است که تنها شامل کروز کنترل، سنسور جلو و عقب، فرمان برقی حساس به سرعت، ورود بدون کلید می‌شود.

SU7، اولین خودروی شیائومی

ه گزارش گجت نیوز، شیائومی اس یو ۷ که اولین دستگاه‌ها از آن از روز ۳ آوریل (۱۵ فروردین) به خریداران تحویل داده می‌شود، در نسخه‌های استاندارد (پایه)، پرو و مکس ارائه شده است. نسخه پایه این خودرو ۲۱۵ هزار و ۹۰۰ یوان برابر با ۲۹ هزار و ۸۴۲ دلار قیمت دارد که با تبدیل مستقیم بر اساس نرخ کنونی دلار در کشور، معادل حدود ۱ میلیارد و ۸۹۰ میلیون تومان می‌شود. البته در خارج از ایران 🙂

نسخه پرو اولین خودروی شیائومی ۲۴۵ هزار و ۹۰۰ یوان (حدود ۳۴ هزار دلار) قیمت‌گذاری شده است و قیمت مکس به‌عنوان بالارده‌ترین نسخه آن به تقریباً ۴۲ هزار دلار می‌رسد.

این محدوده قیمت برای یک سدان تمام الکتریکی که هم پیشرانه‌های پرقدرت، شعاع حرکتی بالا و به‌روزترین امکانات را دارد، بدون شک خیلی از رقبای دیگر را به چالش می‌کشد.

البته در این بین نباید فراموش کرد که شیائومی هرچند یکی از برندهای مطرح جهانی است، دست کم در حوزه خودرو به اندازه مدعیانی مثل تسلا و پورشه قابل اعتنا نیست. باید منتظر ماند و دید که تلاش شیائومی برای ورود به عرصه خودروسازی موفق خواهد بود یا خیر.

حتی اخیراً خبر عرضه کراس اوور شیائومی برای رقابت با تسلا مدل Y به گوش رسید که نشان از عزم جزم این شرکت چینی برای گسترش فعالیت‌های خود در صنعت خودرو دارد.

در حالی که به نظر می‌رسد شیائومی در شروعِ ورود خود به حوزه خودرو موفق ظاهر شده است، همین چند وقت قبل اپل، غول تکنولوژی و یکی از با ارزش‌ترین شرکت‌های دنیا پروژه خودرو برقی خود را کنار گذاشت. 

لغو پروژه خودرو اپل در صورتی گزارش شد که اپل بیش از ۱۰ سال فراز و نشیب در توسعه این خودرو جاه‌طلبانه را پشت سر گذاشته بود.

شیائومی SU7 از حداکثر قدرت 673 اسب بخار به‌لطف پیشرانه دو موتوره، شعاع حرکتی حدود 800 کیلومتر، نمایشگر لمسی بزرگ 16.1 اینچی، صفحه آمپر دیجیتال 7.1 اینچی، نمایشگر هدآپ بزرگ 56 اینچی، صندلی‌های اسپرت و امکانات مختلف دیگر برخوردار است. شکستن رکورد ضریب درگ توسط خودرو شیائومی هم جزو ویژگی‌های جذاب دیگر آن بوده که بین اخبار خودرو دیده شده است.تماشاخانه

این مطلب چند تا لایک داره؟ D:
محسن رحمانی
محسن رحمانی

سلام . من محسن رحمانی هستم ، دانش اموخته ی مهندسی کامپیوتر و مدیریت بازرگانی . علاقه مند و پژوهشگر در حوزه بیزنس های مبتنی بر تکنولوژی که دوره های اوراکل و برنامه نویسی جاوا را در کالج NIIT بنگلور هند گذرونده و مشغول تحقیق و مشاوره در حوزه E-commerce و Digital Marketing است . تلاش من دسترسی مخاطب به اطلاعات کافی و صحیح است .

مقاله‌ها: 8

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *